Как да поръчам?

Онлайн поръчка?
Доставка по куриер?
Наложен платеж?

Спокойно, лесно е!
Вижте как >


Изберете продукта, който искате да закупите.

Можете да използвате категориите в главното меню и да разгледате всички продукти

Или можете да използвате търсачката, като въведете името или модела на уреда, който търсите.
Пример:
– бойлер – ще видите всички бойлери, както и продукти, които съдържат тази дума.
– Diplomat Praktik GC80VS – ще бъдете препратени директно на страницата на търсения модел

Поръчайте по следните начини:

1. Чрез обаждане на 0700 150 90, опция 1 от гласовото меню.

Информацията, необходима за поръчка по телефона е следната:
– Име/модел на уреда, който сте избрали.
– Име и Фамилия на получателя
– Адрес за получаване
– Данни на фирма за издаване на фактура (по избор)

2. Чрез бутона „Купи сега“ (стандартна онлайн поръчка)


След като сте натиснали бутона „Купи сега“, веднага се зарежда нова страница с продуктите, които сте добавили в количката.
Тук имате няколко възможности:
– да продължите с пазаруването и да добавите още продукти в количката (бутона горе вдясно)
– да въведете промо код за отстъпка (ако разполагате с такъв), след въвеждането, моля, натиснете бутона „Прилагане на промо код“
– да премахнете вече добавени продукти в количката или да промените тяхното количество. След като промените количеството, моля, натиснете бутона „Обновяване на количката“, за да видите крайната сума на поръчката. Под общата сума можете да видите цената за доставка, ако има такава. В конкретния случай няма цена за доставка, което означава, че уредът ще бъде доставен безплатно. Ако има такава, тя се добавя към общата сума на поръчката.
Доставката е безплатна за всички електроуреди с изключение на категориите камини, камери, котли и готварски печки на твърдо гориво.
След като сте добавили избраните артикули, моля, натиснете бутон „Продължаване с поръчката“.


След като сте натиснали бутона „Продължаване с поръчката“ ще се зареди форма в която трябва да попълните информацията, необходима за доставка на уреда, за издаване на фактура (по избор) или да посочите специални указания към поръчката, ако имате такива. Полетата отбелязани с червена звездичка „*“ са задължителни и без попълването им няма да можете да завършите поръчката.


След попълване на полетата за доставка, отново имате възможност да прегледате артикулите и крайната сума за плащане.
Начинът на плащане е чрез „наложен платеж“, което означава, че ще платите само тогава, когато получите уреда.
Този метод ви дава сигурност и спокойствие за Вашата поръчка, като има следните предимства:
– не заплащате нищо предварително
– не предоставяте никакви данни за кредитни карти или банкови сметки
– имате възможност да прегледате пратката пред куриера, без да заплащате нищо.
– плащате единствено ако сте убедени, че уредът е пристигнал в перфектно състояние.
– плащате цялата сума на куриера, който доставя уреда.
Касова бележка, фактура и гаранционна карта са вътре в опаковката на продукта.

След като сте се запознали с общите условия за ползване на сайта, моля, сложете отметка в полето „Прочетох и се съгласявам с условията за ползване“.
След като сте попълнили всичко и сте сигурни в избора си, можете да натиснете бутона „Поръчване“.


Готово! Вашата поръчка вече е приета!
Веднага се зарежда информация за поръчката и доставката, която сте въвели.
След като поръчката Ви бъде обработена, наш оператор ще се свърже с Вас за финално потвърждение на артикулите и адреса за доставка.
Ако по някаква причина не можете да бъдете на адреса, който сте посочили в деня на доставка, сега е момента да го съобщите и адреса да бъде коригиран.
Уредът може да бъде пренасочен и до офис на куриерската фирма, от където можете да го вземете, когато имате възможност, в рамките на 5 дни от доставянето му.


Честито!
Вие успешно поръчахте
продукт от www.diplomat.bg

 

 

 

 

 

 


Отговори на често задавани въпроси

1. Колко струва доставката?

Доставката е безплатна за всички електроуреди без категориите камини, камери, котли и готварски печки на твърдо гориво. Цената за тяхната доставка зависи от теглото на уреда и адреса, до който искате да бъдат доставени. Моля, попитайте предварително нашите оператори, преди да направите поръчка.

2. Как се доставят поръчаните уреди?

Уредите се доставят до офис на куриерска фирма Speedy или Transpress в цялата страна, както и до посочен от Вас адрес без допълнително оскъпяване.

3. Как мога да платя?

Начинът на плащане е чрез „наложен платеж“, което означава, че ще платите само тогава, когато получите уреда.
Този метод ви дава сигурност и спокойствие за Вашата поръчка, като има следните предимства:
– не заплащате нищо предварително
– не предоставяте никакви данни за кредитни карти или банкови сметки
– имате възможност да прегледате пратката пред куриера, без да заплащате нищо.
– плащате единствено ако сте убедени, че уредът е пристигнал в перфектно състояние.
– плащате цялата сума на куриера, който доставя уреда.
Касова бележка, фактура и гаранционна карта са вътре в опаковката на продукта.

4. Какъв е срокът на гаранцията?

Гаранционния срок е упоменат в описанието на всеки електроуред.
Стандартаната законова гаранция е 2 години, но имаме уреди с по 5, дори 6 години гаранция.

5. Ако уредът ми се повреди, какво да направя? Къде мога да намеря информация за сервизните бази?

Обадете се на тел. 0700 150 90, посочете какъв е уредът или ни пишете на email: store@diplomat.bg.

Нашите оператори ще Ви насочат към най-близкия сервиз или ще изпратят електротехник на адреса на който е монтиран уреда.

6. Къде са магазините Ви?

В София, бул. “Александър Стамболийски” 127, Казичене – Запад; Пловдив, “Брезовско шосе” 133; Варна, бул. „Цар Освободител“, к-с „Конструмат“ (зад МЕТРО); Бургас, ул. “Чаталджа” 10; Велико Търново, ул. “Мармарлийска” 41, Луковит, ул. Христо Ботев” 37, ул. “Възраждане” 85; с. Марикостиново, на главния път за границата с Гърция.

7. Какво да правя, ако съм поръчал грешен уред или пък липсват някои от документите на уреда?

Обадете се на на телефон 0700 150 90. Цената обаждането зависи от тарифния Ви план.